REČNIK demagoških postupaka i procedura ili, popul(ar)istički rečeno, načina da se biračima "zamažu oči">

popul(ar)istički rečnik demagogije

http://www.demolizam.rs/

"Svaki građanin i njegovo pravo da bira iznova su postali najtraženija roba na političkom tržištu… Ako me prevare jednom, njihova je sramota, ali ako me prevare dva puta, sramota je moja…"

ceo tekst

Komentari:

od prvog      od poslednjeg
Ivana Vesić,  29-03-2012 12:17:48
Vrlo duhovito, i pomalo tužno. Dobro je podsetiti se šta smo sve progutali.

Vesna,  29-03-2012 13:50:12
Ilustrativni spisak nije kompletan: gde su Čeda i Vuk? Pa, nije valjda, da oni ništa duhovito ne izjavljuju? Molim vas, više objektivnosti, treba nam cela slika!

tijana,  29-03-2012 14:43:41
na sajtu Rečnika su i Čeda i Vuk, i to na top listama..

Mali-Sumadinac,  30-03-2012 08:34:21
Sve je super,ali gafove i obecenja Tadica,ne smete da stavite!Sto je to problem?!A ima ih ne zna im se broj!Ne smete zbog Jasmine Stojanov?!E-novine smeju!

Pop,  30-03-2012 09:16:39
Iskreno se nadam da je većina Srba u postupku "preobraćenja" uma ili vida(ko sa čime bolje raspolaže)., pa demagogija u njih više izoštrava nego zamagljuje pogled u sopstveni odraz u ogledalu. Nevolja je u tome što zasad sveukupna demagogija vlastodržaca(u koje ubrajam i "ljute" opoziconare)kod istih izaziva samo latentnu atmosferu Nušićevih ili Kovačevićevih komedija-tako je to u društvima koja se rađaju revolucijama a teže demokratiji ali bez ostvarene faze nekada "popularnog" toplog zeca, danas lepše rečeno lustracije.

Dražen,  30-03-2012 09:45:19
Svaka vlada od 2000. do danas je izbegavala da u pravoj meri reformiše državu i društvo sve zbog podilaženja biračkom telu. Kako bi ostali na vlasti i dobili sledeće izbore. Da se makar jedna garnitura osmelila za, po cenu poraza na sledećim izborima, reforme u punom kapacitetu, to bi im bila ulaznica za istoriju.

Vladimir,  30-03-2012 12:58:06
Ne mogu da odolim da ne primetim vezu teksta sa nekim komentarima
Tačka 9. PUSTI TO, NEGO DA TI KAŽEM
Komentari tipa:
Nema veze to što ste pisali, nego što niste citirali Janka ili Marka.
:)

Matija Soskic,  30-03-2012 17:18:51
Slogani u predizbornoj kampanji su demagogija koja nije nista drugo nego vredjanje intelekta biraca. Evo jednog koji niko nebi smeo da upotrebi, a on predstavlja realno stanje u Srbiji:

"POSLOVA - DOSTA KOSOVA"

Milica,  30-03-2012 18:40:26
Tekst je mogao biti jednostavnije napisan. Ilustracije su ipak odlične.

maare,  31-03-2012 05:04:55
slažem se sa milicom. dobra ideja, osrednja realizacija.