Rezultati pretraživanja

1.

Lični stav: Ocenjivanje bez suza (Vreme Obrazovanja)

autor: Miloš Jeremić

 

Ocenjivanje i vrednovanje rada učenika se s pravom smatra važnim aspektom nastave. Mađarski psiholog Čiksentmihoji, proučavajući motivaciju učenika za učenje, naglasio je značaj uvida u postignuti rezultat, kao i osećaj kontrole nad rezultatom vlastitog rada. Drugim rečima, ako su pred učenikom izazovi koji su sinhronizovani sa njegovim sposobnostima (nisu preterano visoki ni niski), ako se oni postepeno povećavaju, a o svakom dostignutom nivou učenik odmah dobija povratnu informaciju (ocenu), razviće se visok nivo motivacije za učenje
 

2.

Lični stav: Ocenjivanje bez suza (Vreme 1160)

autor: Miloš Jeremić

 

Ocenjivanje i vrednovanje rada učenika se s pravom smatra važnim aspektom nastave. Mađarski psiholog Čiksentmihoji, proučavajući motivaciju učenika za učenje, naglasio je značaj uvida u postignuti rezultat, kao i osećaj kontrole nad rezultatom vlastitog rada. Drugim rečima, ako su pred učenikom izazovi koji su sinhronizovani sa njegovim sposobnostima (nisu preterano visoki ni niski), ako se oni postepeno povećavaju, a o svakom dostignutom nivou učenik odmah dobija povratnu informaciju (ocenu), razviće se visok nivo motivacije za učenje
 

3.

Pera, Steva i Srbija (Vreme 890)

autor: Miloš Jeremić, elektronskom poštom

 

"Kud svi, tu i mali Mujo"; VREME 889
 

4.

Upotreba termofora (Vreme 868)

autor: Miloš Jeremić, elektronskom poštom

 

"A sad nešto za dušu"; "Vreme" br. 867
 

Stranica 1 od 1 (4 rezultata) na stranu od 1