1. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Branislav Nušić: Vlast, reditelj Milan Nešković; Narodno pozorište |
2. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| August Strindberg: Gospođica Julija;
režija Haris Pašović; Madlenianum, Zemun |
3. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Neke predstave su na ovogodišnjem festivalu bile bolje, neke lošije, ali najjači utisak je sama publika. Gledajući iz godine u godinu različite predstave iz zemlje i regiona, užička publika je izrasla u vrlo posvećene pozorišne gledaoce koji strpljivo i blagonaklono gledaju gostujuće predstave i daju jasan sud |
4. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Dubravka Ugrešić: U raljama života; dramatizacija Biljana Srbljanović; režija Andrej Nosov; Beogradsko dramsko pozorište i Beo art |
5. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Irena Ristić: Mala vrata: O zajedničkom i putevima radikalne imaginacije; Geopoetika izdavaštvo 2021. |
6. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Boško Milin je zaista bio jedinstvena pojava u našem pozorišnom životu. U vreme kada je odjednom postalo moderno razmahivati se unaokolo svojom građanskom orijentacijom, Boško Milin je samom svojom pojavom bio kvintesencija građanskog |
7. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Erik-Emanuel Šmit: Da krenemo ispočetka; režija Andrea – Ada Lazić; Pozorište Madlenianum, Zemun |
8. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Ko danas uopšte ide na dvoboj i zbog čega? Ko su ljudi koji dođu na zabavu i javno se seksaju na domaćinovom kauču, i šta misle o dvoboju zbog muške časti? Ko su ti ljudi stvarno ili što bi rekao Šekspir: "… Šta je njemu Hekuba il’ šta je on Hekubi / da tako za njom plače" |
9. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Imali smo prilike da vidimo još jedan Bitef pod sankcijama – ovog puta pandemijskim sankcijama. Kao i Bitefe između 1992. i 1995. godine, i ove godine festival su "spasle" domaće predstave i male međunarodne trupe, kao i individualni projekti |
10. |
autor: Marina Milivojević Mađarev |
| Prvi deo "dvostrukog" Bitefa prošao je u znaku izazovnog odnosa dramskog i nedramskog/postdramskog teatra, kao i u suočavanju sa ekološkim pretnjama |
|