Rezultati pretraživanja

1.

Komunikacije: Koliko je efikasna jedna kampanja (Vreme 1384)

autor: Biljana Vasić

 

Ovo godine su kod nas prvi put dodeljene Effie nagrade na istoimenom festivalu na kojem su se ocenjivale kampanje sa posebnim akcentom na efikasnost – šta je konkretno oglašivač postigao kampanjom
 

2.

Intervju – Milan Vlajčić, književni i filmski kritičar: Blesavi hod oko muzičke fontane (Vreme 1381)

autor: Biljana Vasić

 

"Mi jesmo u nekoj vrsti Letećeg cirkusa Montija Pajtona, a ono čemu se smejala Britanija i ceo svet, to je postala naša realnost. Većina naših ministarstava ima blesavi hod u političkom smislu i to prolazi, jer smo suviše siromašni za moralnost i dno ne postoji"
 

3.

Intervju – Borko Stefanović, predsednik Levice Srbije: Svi ovde žele da su Putini, Erdogani i Orbani (Vreme 1380)

autor: Biljana Vasić

 

"Zapadni Balkan postaje pustinja, iz koje mladi beže, sa lošom perspektivom. Imate erdogančiće koji se razigravaju po Balkanu, a narod je sve siromašniji i radi za mizerne plate i srećni su jer imaju bilo kakvu platu. Ispod nacionalnog plašta kriju se lopovluk, korupcija, namešteni tenderi, partijsko zapošljavanje i uništavanje zdravstva i školstva. Problem je što ljudi "odbranaški" glasaju za nacionalističke opcije misleći da štite vlastite živote i interese, a ne misle o prosperitetu i budućnosti dece. To nas drži u pat poziciji"
 

4.

Komunikacije: Bele kragne za budućnost (Vreme 1379)

autor: Biljana Vasić

 

Koja su nova zanimanja u eri digitalizacije i globalizacije? Da li je budućnost Srbije u IT sektoru, kako se često ističe? Da li je automatizacija poremetila odnose snaga na tržištu u korist mašine ili kompjutera? Da li je preduzetništvo u Srbiji u krizi i da li sistem i društvo podržavaju i motivišu mlade ljude da pokrenu svoj biznis? Koje su naše prednosti na globalnom tržištu rada?
 

5.

Komunikacije: Kako da... (Vreme 1376)

autor: Biljana Vasić

 

"Potrošači su danas glavni urednici – oni biraju gde, kako i koliko će se informisati. I koje ih teme zanimaju. Ukoliko im brend šalje čisto promotivnu poruku, mogu je jednostavno zaobići"
 

6.

Čizkejk (Vreme 1375)

autor:  Biljana Vasić

7.

Imunizacija: Vakcine su žrtve svog uspeha (Vreme 1368)

autor: Biljana Vasić

 

Dve trećine dece u centralnoj beogradskoj opštini, prema najnovijim podacima Gradskog zavoda za javno zdravlje, nije vakcinisano protiv malih boginja i drugih zaraznih bolesti koje mogu biti sprečene MMR vakcinom. To znači da dete koje iz medicinskih razloga ne može da primi MMR vakcinu ima mnogo više razloga da se plaši morbila nego gripa – gripozno dete može da zarazi dvoje, a dete zaraženo morbilama može da zarazi 12–18 dece bez imuniteta. Čije je zakonsko pravo jače, roditeljsko, dečije ili državno
 

8.

Komunikacije: Pedeset godina sa Plazmom (Vreme 1365)

autor: Biljana Vasić

 

"Naše kampanje predstavljaju vrednost i jačinu našeg brenda, a jaki smo jer se ne plašimo da idemo uvek korak napred i da probamo nove stvari. Na kraju krajeva – to znači odrastanje", kaže za "Vreme" Aleksandra Savić, senior brend menadžerka u kompaniji Bambi
 

9.

Evropski fond za Balkan: Kako oživeti demokratiju i proces proširenja (Vreme 1355)

autor: Biljana Vasić

 

U organizaciji Evropskog fonda za Balkan, Grupe za razvojne politike (GDP) i stručne organizacije BiEPAG (Balkans in Europe Policy Advisory Group), u Beogradu je 16. decembra 2016. godine održana konferencija "Proširenje EU na Zapadni Balkan u vreme neizvesnosti". Okrugli sto je podeljen na dva panela: "Kako ponovo oživeti demokratizaciju i evropske projekte na Balkanu" i "Berlinski proces posle samita u Parizu"
 

10.

Komunikacije: Kad reklama priča priču (Vreme 1354)

autor: Biljana Vasić

 

Kvalitetan sadržajni marketing, između ostalog, poštuje inteligenciju konzumenata, onlajn i oflajn. Kako kreirati sadržaj koji će ostati upamćen, nenametljiv i bez ubeđivanja korisnika
 

Stranica 1 od 20 (197 rezultata)    na stranu od 20
 

 

 

 

 

 

 

 

Novosti

 

Naslovi.net

 

Male Novine