Rezultati pretraživanja

1.

Male boginje u Srbiji: Neman je pred vratima (Vreme 1401)

autor: Biljana Vasić

 

"Može se očekivati manja metastaza kosovske epidemije u neposrednoj budućnosti, ali je to nemoguće predvideti. Valja imati na umu da su svi bolesnici koji se pominju u Centralnoj Srbiji takozvani importovani slučajevi, što znači da su se zarazili na KiM. Zahvaljujući preduzimanim merama, nije došlo do daljeg prenosa zaraze", objašnjava epidemiolog Zoran Radovanović
 

2.

Intervju – Prof. dr Vesna Kopitović, Evropski centar za mir i razvoj: Vantelesna oplodnja nije pomodarstvo (Vreme 1397)

autor: Biljana Vasić

 

"Pitanje gornjeg limita godina za finansiranje veštačke oplodnje po različitim zemljama nije uniformno – postoje zemlje koje precizno definišu gornju granicu zakonom (uglavnom 39-42 godine), zemlje koje ga ograničavaju okvirima "prirodnog reproduktivnog doba", ali ga ne definišu precizno, kao i zemlje koje ne ograničavaju tretman samim godinama žene"
 

3.

Istraživanje – Antidepresivi u kapsulama za mršavljenje: Đavo iz kineske laboratorije (Vreme 1396)

autor: Jovana Gligorijević, Biljana Vasić

 

Fluoksetin u navodno prirodnim kapsulama za mršavljenje otkrili su stručnjaci Laboratorije za instrumentalnu analizu Hemijskog fakulteta u Beogradu. Ovaj klasičan antidepresiv zaista može da dovede do gubitka težine, ali je višestruko opasan za ljudski organizam. Međutim, prema pravilnicima koji važe u Srbiji, suplementi se proveravaju samo na bakteriološku ispravnost i prisustvo teških metala. Dakle, ako nema bakterija i teških metala, vi dobijate potvrdu da je proizvod bezbedan i on ide u slobodnu prodaju. Za sve ostalo, proizvođaču ili distributeru se prosto veruje na reč, odnosno polazi se od pretpostavke da je ono što piše na deklaraciji potpuno istinito
 

4.

Intervju – Prof. dr Zoran Stojiljković, predsednik Ujedinjenih granskih sindikata Nezavisnost: Prosveta na vrhu čiode (Vreme 1392)

autor: Biljana Vasić

 

"Cinično je to što pričaju o smanjivanju stope nezaposlenosti, pa radni kontingent nam se smanjio. Prvo nas je sve manje u radnoj dobi, drugo, ne računaju to što godišnje tridesetak hiljada ljudi ode u inostranstvo, ne računaju to što je znatan broj ljudi obeshrabren i uopšte se ne prijavljuje u službe za zapošljavanje, a računaju da su smanjili nezaposlenost kroz lošu i nekvalitetnu zaposlenost"
 

5.

Komunikacije: Koliko je efikasna jedna kampanja (Vreme 1384)

autor: Biljana Vasić

 

Ovo godine su kod nas prvi put dodeljene Effie nagrade na istoimenom festivalu na kojem su se ocenjivale kampanje sa posebnim akcentom na efikasnost – šta je konkretno oglašivač postigao kampanjom
 

6.

Intervju – Milan Vlajčić, književni i filmski kritičar: Blesavi hod oko muzičke fontane (Vreme 1381)

autor: Biljana Vasić

 

"Mi jesmo u nekoj vrsti Letećeg cirkusa Montija Pajtona, a ono čemu se smejala Britanija i ceo svet, to je postala naša realnost. Većina naših ministarstava ima blesavi hod u političkom smislu i to prolazi, jer smo suviše siromašni za moralnost i dno ne postoji"
 

7.

Intervju – Borko Stefanović, predsednik Levice Srbije: Svi ovde žele da su Putini, Erdogani i Orbani (Vreme 1380)

autor: Biljana Vasić

 

"Zapadni Balkan postaje pustinja, iz koje mladi beže, sa lošom perspektivom. Imate erdogančiće koji se razigravaju po Balkanu, a narod je sve siromašniji i radi za mizerne plate i srećni su jer imaju bilo kakvu platu. Ispod nacionalnog plašta kriju se lopovluk, korupcija, namešteni tenderi, partijsko zapošljavanje i uništavanje zdravstva i školstva. Problem je što ljudi "odbranaški" glasaju za nacionalističke opcije misleći da štite vlastite živote i interese, a ne misle o prosperitetu i budućnosti dece. To nas drži u pat poziciji"
 

8.

Komunikacije: Bele kragne za budućnost (Vreme 1379)

autor: Biljana Vasić

 

Koja su nova zanimanja u eri digitalizacije i globalizacije? Da li je budućnost Srbije u IT sektoru, kako se često ističe? Da li je automatizacija poremetila odnose snaga na tržištu u korist mašine ili kompjutera? Da li je preduzetništvo u Srbiji u krizi i da li sistem i društvo podržavaju i motivišu mlade ljude da pokrenu svoj biznis? Koje su naše prednosti na globalnom tržištu rada?
 

9.

Komunikacije: Kako da... (Vreme 1376)

autor: Biljana Vasić

 

"Potrošači su danas glavni urednici – oni biraju gde, kako i koliko će se informisati. I koje ih teme zanimaju. Ukoliko im brend šalje čisto promotivnu poruku, mogu je jednostavno zaobići"
 

10.

Čizkejk (Vreme 1375)

autor:  Biljana Vasić

Stranica 1 od 21 (201 rezultata)    na stranu od 21
 

 

 

 

 

 

 

 

Novosti

 

Naslovi.net

 

Male Novine