Rezultati pretraživanja

1.

U susret Sajmu: Ključ je u knjigama (Vreme 1398)

autor:  

2.

AUTOBEST 2018 AWARDS: Honda Civic u užem izboru (Vreme 1398)

autor:  

 

Nova Honda Civic ušla je u finale izbora za nagradu Autobest 2018 pod nazivom "Best buy automobil u Evropi". Ovo je drugi put da je japanski brend osigurao mesto u finalu, s obzirom na to da je HR-V bio u najužem izboru 2016. godine
 

3.

Prvi kongres posvećen japanskom poslovnom modelu: Kaizen filozofija kao uzor srpskoj privredi (Vreme 1394)

autor:  

4.

Coca-Cola HBC: Ponovo globalni lider (Vreme 1393)

autor:  

 

Globalni lider u sektoru pića po indeksu održivosti Dau Džons (DJSI)
 

5.

Još jedna značajna Deltina investicija u zemljama EU: Delta Planet i u Varni (Vreme 1392)

autor:  

 

Delta Real Estate, članica Delta Holdinga, u partnerstvu sa bugarskom firmom AP Investments, završila je akviziciju šoping-mola u Varni, na Crnom moru. Varna je drugi po veličini grad u Bugarskoj i važan turistički centar
 

6.

Potpuni zaokret: Prekretnica za BigPizza® (VREME 1391)

autor:  

7.

Daniel Vuković, glavni kreativni direktor McCann Zagreb, o susretu kreativaca iz McCann agencijske mreže: Energija koja stvara kreativna čuda (Vreme 1390)

autor:  

 

"Ključ uspeha McCann agencija leži u bogatstvu različitosti. Mi ne radimo samo sa nekoliko desetina ljudi u svojoj zemlji, nego zapravo sa više stotina ljudi u celom svetu, koji su od nas daleko samo jedan poziv ili e-mail", kaže Daniel Vuković, glavni kreativni direktor McCann Zagreb, sumirajući utiske sa nedavno održanog sastanka kreativnih direktora iz evropske McCann mreže. "Uz takvu podršku, jasno je kolika je snaga takve sinergije. Na kraju, rezultati to potvrđuju", kaže Vuković
 

8.

Komunikacije – Erik Mone, potpredsednik McCann Worldgroup, o kampanjama i nagradama koje pomeraju granice: Reklame su prozor našeg vremena za buduće generacije (Vreme 1390)

autor:  

 

Beograd je okupio vodeće evropske kreativne stručnjake agencijske mreže McCann koji su razmenili iskustva o tome kako se kreiraju kreativne i efikasne kampanje. Evropskim kolegama pridružio se Erik Mone, direktor za kreativnu izuzetnost i potpredsednik McCann Worldgroup iz Njujorka. Kako budućnost oglašavanja izgleda iz svetskog centra, ali i kako je to biti deo tima koji je osmislio kampanju "Neustrašiva devojčica" koja se prkosno suprotstavlja slavnom "Biku sa Vol strita", samo su neka od dragocenih iskustava koje je Mone podelio sa svojim kolegama
 

9.

Iskustva najboljih iz Evrope: Recept za uspešne i kreativne kampanje (Vreme 1389)

autor:  

10.

 : OTP Banka kupila Vojvođansku banku (Vreme 1388)

autor:  

 

Nacionalna banka Grčke potpisala je sporazum sa OTP bankom Srbija o prodaji 100 odsto vlasništva nad Vojvođanskom bankom. Ova transakcija obuhvata i druge poslove Nacionalne banke Grčke u Srbiji. Kao rezultat preuzimanja, OTP banka Srbija će postati 7. najveća banka u zemlji
 

Stranica 1 od 120 (1192 rezultata)    na stranu od 120
 

 

 

 

 

 

 

 

Novosti

 

Naslovi.net

 

Male Novine