Vreme
VESTI, / VESTI

KONKURSI ZA DIREKTORE JAVNIH PREDUZEĆA:
Železnička kadrovska skretnica

Za direktora železnica u godini reforme i profesionalizacije upravljanja javnim preduzećima najpre izabrali zaduženog biznismena, pa nakon kritika te odluke, preko noći odustali i, ipak, izabrali diplomiranog saobraćajnog inženjera sa iskustvom na železnici DS: "Novi stručnjak Srpske napredne stranke Zdravko Jokić koji je uspeo da upropasti sopstvenu firmu 'Graditelj'..." SDS traži ostavku ministarke Mihajlović: "Očigledno je da ona ne može da se odluči da li želi da bude političar i kritičar opšte prakse, ministar, predsednik države ili "filmska diva" sa naslovne strane Blica... Odgovor ministarstva saobraćaja: "Ako je i bilo moguće da u vreme gospodina Tadića ljudi sa hipotekama postaju direktori, to više nije slučaj, čak i po ceni da se odluka donese u poslednji čas..."

Vlada najpre 16. januara, predložila Zdravka Jokića, DS je 17. januara, tu odluku kritikovala, ministarka Zorana Mihajlović zatim, 17. januara, izjavila da se od tog izbora odustalo, a Skupština „Železnica Srbije", potom, 17. januara, pozivajući se na zaključak Vlade jednoglasno izabrala Miroslava Stojčića. Traženo je poznavanje delokruga rada akcionarskog društva „Železnice Srbije", Beograd; stručna osposobljenost za rad na mestu direktora i veština komunikacije, veština analitičkog rezonovanja i logičkog zaključivanja, organizacione sposobnosti i stručne sposobnosti u vezi rukovođenja; znanje jednog svetskog jezika. (Videti: Konkurs za direktora železnice)

Prvi izbor: Zdravko Jokić

Vlada Republike Srbije odlučila je na današnjoj (16. januara) sednici da Skupštini društva „Železnice Srbije" predloži da za generalnog direktora „Železnica Srbije" izabere Zdravka Jokića.

Takođe, predloženo je da se za direktora saobraćaja na železnici izabere Miroslav Stojčić, a za finansijskog direktora društva Rajko Ković.

( Vlada predložila generalnog direktora „Železnica Srbije",sajt Vlade Srbije, 16. februar)

***

DS: Novi stručnjak Srpske napredne stranke Zdravko Jokić koji je uspeo da upropasti sopstvenu firmu "Graditelj"...

Iako se činilo da je to gotovo nemoguće, novi generalni direktor "Železnica Srbije", kog je Vlada Srbije juče predložila Skupštini društva "Železnice Srbije", ima predispozicije i kvalifikacije da po sposobnostima i ekonomičnom i uspešnom vođenju firme zaseni čak i prethodnog direktora ovog preduzeća Dragoljuba Simonovića.

Dragoljuba Simonovića, stručnjaka Srpske napredne stranke koji je ostao upamćen po tartufima i kubanskim cigarama na ručkovima koji su koštali i više od 1.500 evra, troškovima za putovanja od 160.000 evra, pola miliona evra za izgradnju pružnog podvožnjaka ispred sopstvene kuće u Vrčinu i stotinama novozaposlenih, na predlog Vlade Srbije, zameniće novi stručnjak Srpske napredne stranke Zdravko Jokić koji je uspeo da upropasti sopstvenu firmu "Graditelj" čiji je osnivač i direktor, koja se već dve godine nalazi u blokadi i od koje poverioci potražuju 134,7 miliona dinara. Ova firma i njen direktor, kog Vlada predlaže da vodi "Železnice" u kojima je zaposleno 18.500 ljudi i koje su u takvim problemima da građani Srbije za subvencije izdvajaju i po 13 milijardi dinara, poznati su i po tome što su im oduzeta zastupništva za vodeće svetske proizvođače transportnih vozila među kojima je i firma "Isuzu".

Demokratska stranka postavlja Vladi Srbije pitanje da li je u mogućnosti da vidi dalje od stranačke pripadnosti ljudi koje predlaže na ovako odgovorna mesta u državi, uz napomenu da ipak izražavamo zadovoljstvo što za direktora "Železnica" nije postavila čoveka čija samo jedna firma duguje državi više od milijardu dinara, kako je to ranije predlagao Aleksandar Vučić.

( Saopštenje Demokratske, 17. januara 2015.» Šta kvalifikuje kadrove Srpske napredne stranke? )

***

Ministarka Mihajlović: Početak reformisanja...

Radna grupa za upravljanjе procеsom rеformi "Žеlеlеznica Srbijе", kojom rukovodi potprеdsеdnik Vladе i ministar građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, prof. dr Zorana Mihajlović, održala jе danas prvi sastanak, čimе jе započеto rеformisanjе tog prеduzеća. „Do kraja marta, "Žеlеznicе" ćе biti transformisanе u holding i imati jеdno cеntralno i tri zavisna prеduzеća, što ćе omogućiti kompaniji da poslujе еfikasnijе i bržе rеalizujе projеktе", izjavila jе Mihajlović nakon sastanka u Vladi Srbijе. Do marta ćе biti formiranе posеbnе kompanijе za žеlеzničku infrastrukturu, za prеvoz putnika i prеvoz robе, a do jеsеni ćе biti dеfinisani projеktni zadaci, odnosno planovi kako ćе svako prеduzеćе еfikasno poslovati, navеla jе Mihajlović. Ona jе napomеnula da rеforma žеlеznicе nеćе značiti i otpuštanjе radnika, vеć njihovo upošljavanjе, s obzirom da su aktuеlni projеkti na žеlеznici vrеdni oko milijardu еvra. Sastanku Radnе grupе za rеformu Žеlеznica prisustvovali su prеdstavnici „Žеlеznica Srbijе", Ministarstva građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, Ministarstva finansija, Ministarstva privrеdе, Ministarstvo za rad, zapošljavanjе i socijalnu politiku, Dirеkcija za Žеlеznicе, kao i Dеlеgacijе EU i mеđunarodnih finansijskih organizacija - Svеtskе bankе, MMF-a i Evropskе bankе za obnovu i razvoj.

( Počеtak rеformisanja „Žеlеznica Srbijе", sajt Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture,16.01.2015 - 17:22 )

***

Mihajlović: Odustali zbog kandidatovog investicionog kredita

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović izjavila je danas da je Vlada Srbije odustala od predloži Zdravka Jokića za generalnog direktora "Železnica Srbije", pošto je nekompetentan za tu funkciju.

Ona je kazala da su stigle informacije o investicionom kreditu koje je Jokić uzeo za svoju firmu i da je na osnovu tih podataka odlučeno da se umesto njega za direktora Železnica predloži Miroslav Stojčić.

( Zorana Mihajlović: Jokić nije kompetentan da bude direktor Železnica, Blic 17. januara )

Ona je naglasila da su stigle informacije o investicionom kreditu koje je Jokić uzeo za svoju firmu – i da je na osnovu tih podataka odlučeno da se umesto njega za direktora Železnica predloži Miroslav Stojčić.

"Iako ne duguje državi, smatrali smo da nije dovoljno kompetentan da vodi Železnice i smatrali smo da je mnogo bolje da takvog kandidata povučemo pa makar i u poslednji čas, nego da takvog kandidata branimo", rekla je Mihajlovićeva novinarima u Vladi Srbije.

Dodala je da se po tome ova vlada razlikuje od svih prethodnih, jer bi one "verovatno branile neodbranjivo".

Jokić je završio Građevinski fakultet u Subotici i vlasnik je i direktor firme "Graditelj" iz Novog Sada. (RTS, 17. januara)

***

Blic: NASTAVAK CIRKUSA Gubitašu dali Železnice na dan!

Vlada Srbije je na današnjoj sednici odlučila da Skupštini društva Železnice Srbije predloži da za generalnog direktora izabere Miroslava Stojčića. Vlada Srbije juče je,međutim, predložila Skupštini Železnica Srbije da za generalnog direktora tog javnog preduzeća drugu ličnost - Zdravka Jokića. Jokić je vlasnik firme „Graditelj", čiji je račun već tri godine u višemilionskoj blokadi.

…Propali biznismen iz Novog Sada Zdravko Jokić pobednik je konkursa koji su „Železnice" raspisale za izbor direktora nakon smene Dragoljuba Simonovića u julu prošle godine. Od čak 52 kandidata, koliko ih se javilo na konkurs, Komisija za imenovanje na čijem čelu je Veljko Odalović, inače generalni sekretar Mininistarstva spoljnih poslova, izabrala je Jokića kao najbolje rešenje…

Ono što se jasno vidi i što se može proveriti na sajtu NBS i Agencije za privredne registre jeste da su „Železnice", preduzeće koje zapošljava više od 18.000 ljudi, sa minusom od preko sedam milijardi dinara i stalnim subvencijama države, poverene čoveku koji vodi firmu sa pet zaposlenih i računom koji je u blokadi pune tri godine, odnosno tačno 1.097 dana. Sa jučerašnjim danom ta blokada je iznosila oko 134 miliona dinara. Na pitanje šta je to konkretno vlasnika „Graditelja" Zdravka Jokića preporučilo za direktora „Železnica", „Blic" je tokom jučerašnjeg dana pokušao da dobije odgovor od predsednika komisije Odalovića, ali se on nije javljao na telefon. S druge strane, resorna ministarka Zorana Mihajlović kaže za „Blic" da su se izabrani ljudi pokazali kao najbolji kandidati.

"Pokazali su ogromno znanje i iskustvo za te funkcije. Oni su, takođe, morali u procesu selekcije da navedu planove kako vide „Železnice" i tu su se pokazali kao najbolji, " bila je kratka Mihajlovićeva...

Nagomilao dugove

I pored brojnih pokušaja da pronađemo šta je to što je bilo ključno za izbor Jokića za direktora „Železnica", jedino što je moglo da ga preporuči jeste funkcija predsednika okružnog saveta SNS za izbegla i raseljena lica Južne Bačke, jer iskustvo i poslovna umešnost svakako nisu. Jokićeva firma „Graditelj" je 2013. godinu završila sa gubitkom od oko 2,5 miliona dinara, a godinu dana pre toga minus je bio oko 50 miliona dinara. I pored neslavnog rezultata u privatnom biznisu, novi direktor „Železnica" je optimista pa veruje da će ono što nije uspeo u svom učiniti u državnom preduzeću.

Vrčinska veza

2Moj cilj je da „Železnice" postanu profitabilno preduzeće i da se skinu sa subvencija. Ima tu puno posla, znamo šta nas sve očekuje u ovom periodu. Svesni smo čega smo se dohvatili i spremni smo da odradimo to što smo predložili u našem programu», rekao je Jokić. U zvaničnoj biografiji navodi se da je Jokić završio Građevinski fakultet u Subotici i da je radio u Privrednom društvu za građenje, remont i održavanje pruga u Novom Sadu. Zanimljivo je i to što ogranak „Graditelja" posluje u Vrčinu, rodnom mestu prethodnog direktora Simonovića…

Premijer Srbije Aleksandar Vučić u jednom trenutku je ponudio biznismenu Milanu Beku da preuzme „Železnice", što je ovaj prihvatio. Usledile su oštre kritike javnosti zbog takve ideje, nakon čega se o Beku kao rešenju zaćutalo. Javno ovaj predlog Zorana Mihajlović nikad nije podržala.

( NASTAVAK CIRKUSA Gubitašu dali Železnice na dan!, Blic, 17. 01. 2015. - 12:25h)

***

Železnice Srbije: Ovo je prvi put da je generalni direktor srpskih železnica izabran na javnom konkursu

Izvršni odbor „Železnica Srbije" na svojoj prvoj sednici, koja je održana danas (17. januara) u Beogradu, za generalnog direktora kompanije izabrao je Miroslava Stojčića.

Prethodno je Skupština „Železnica Srbije", na čelu sa predsednikom Zoranom Anđelkovićem, u skladu sa Zaključkom Vlade Republike Srbije, za trojicu izvršnih direktora jednoglasno izabrala Miroslava Stojčića, Rajka Kovića i Nenada Kecmana.

Image
Miroslav Stojčić

Ovo je prvi put da je generalni direktor srpskih železnica izabran na javnom konkursu, a sva trojica izvršnih direktora imaju višegodišnje iskustvo rada u „Železnicama Srbije".

Novi generalni direktor „Železnica Srbije" Miroslav Stojčić diplomirani je saobraćajni inženjer, a tokom višegodišnjeg rada na železnici obavljao je, pored ostalog, poslove šefa železničke stanice Beograd, direktora Sektora za prevoz putnika, zamenika direktora Sektora za saobraćajne poslove, šefa Sekcije za infrastrukturu čvora Beograd, kao i savetnika direktora Direkcije za infrastrukturu. Novo poslovodstvo srpskih železnica ima za cilj da se ovaj saobraćajno-transportni sistem tehnički i poslovno modernizuje, kako bi u dogledno vreme postao poslovno uspešna kompanija, koja posluje u zoni profita i održava konkurentnu sposobnost na dugi rok. U tome očekujemo podršku svih zaposlenih i sindikalnih organizacija u železnici, - poručio je novi generalni direktor „Železnica Srbije" Miroslav Stojčić, zahvaljujući na poverenju Skupštini i Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije.

( Miroslav Stojčić – novi generalni direktor „Železnica Srbije", Sajt Železnica Srbije subota, 17. januar 2015. )


SDS traži ostavku ministarke Mihajlović

Socijaldemokratska stranka zahteva da ministarka Zorana Mihajlović podnese ostavku s obzirom na to da su Železnice Srbije u resoru njenog ministarstva, a da je predložen Zdravko Jokić čija firma se nalazi pod finansijskom blokadom godinama, te da je izbor Jokića obavljen na krajnje netransparentan način. Činjenica da je u poslednjem trenutku usled pritiska javnosti predložen drugi kandidat, ne menja činjenicu da je vlada predložila Jokića. Ovaj slučaj je samo nastavak niza propusta koje Zorana Mihajlović pravi tokom oba svoja ministarska mandata, a na koje je SDS upozoravala sve vreme tražeći njenu ostavku. Slučaj sa Železnicama dokazuje da su naši zahtevi bili opravdani.

I kao ministarka energetike Zorana Mihajlović je proizvodila samo štetu, a hvalila se isključivo zaslugama prethodne vlasti istovremeno je kritikujući. Nedopustivo je da se nakon štete koju napravi u jednom resoru, prebacuje za ministra drugog resora, jer dok se traži odgovarajuće ministarsko mesto Zorani Mihajlović, ona svojom nestručnošću uništava sektor po sektor. Jedino čime se hvali su projekti zaključeni u vreme prethodne vlasti, a koji se sada završavaju po automatizmu i bez ikakvog učešća sadašnje vlade. Zorana Mihajlović se izdaje za eksperta, a umesto rezultata svog rada građanima Srbije nudi obmanjivanja i kritikovanje prethodne vlasti i upravljanja drugim sektorima. Očigledno je da ona ne može da se odluči da li želi da bude političar i kritičar opšte prakse, ministar, predsednik države ili "filmska diva" sa naslovne strane Blica. Nažalost, ministarka bez ijednog rezultata kaže da žali samo "što više u politici ne koristi svoju lepotu". Mi žalimo što u politici koristi samo svoju nestručnost.

Podsećamo da smo reagovali i kada je za direktora Železnice predložen tajkun i najveći poreski dužnik Milan Beko. Podsećamo i da je ova vlada obećala departizaciju i borbu protiv tajkuna i korupcije, kao i transparentne konkurse za direktore javnih preduzeća. Da li je borba protiv korupcije i tajkunizacije predlaganje Milana Beka za direktora Železnica? Da li je ispunjenje obećanja da neće biti partijskih zapošljavanja i da će konkursi biti transparentni a kadrovska rešenja ispunjavati najviše kriterijume, predlaganje Zdravka Jokića? Kojim rezultatima se opravdava zadržavanje Zorane Mihajlović na ministarskoj funkciji, osim medijskih predstava koje redovno izvodi kritikujući druge? Zašto se očigledno nestručna Zorana Mihajlović postavlja na čelo resora od kojih direktno zavisi standard i život građana? Dok se ova vlada hvali svojim postignućima, ne ispunjavajući obećanja na koja smo ovde podsetili, ekonomska situacija u Srbiji je gora iz dana u dan. Ispunjavajući obećanje da ćemo odgovorno podržavati dobre mere vlade, a kritikovati loše, SDS najoštrije kritikuje rad vlade u sektoru infrastrukture i zahteva hitne promene u tom sektoru koji je od ključne važnosti za ekonomski razvoj Srbije.

( SDS traži ostavku ministarke Mihajlović, SDS, 18. januara )

Odgovor Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture: Procedura je poštovana

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture odgovorilo je saopštenjem koje je preneo RTS, u kome se kaže aktuelna Vlada poštuje procedure i da "postoje institucije koje se bave izborom direktora javnih preduzeća, a resorna ministarstva nisu ta koja rade provere kandidata".

"Upravo su Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i aktuelna Vlada otkočili ruski kredit i započeli reformisanje 'Železnica Srbije', koje će omogućiti ovom preduzeću da se podigne na noge, a srpska železnica konačno modernizuje", navodi se u saopštenjuu kome se naglašava: «Čudno je da se lider SDS-a Boris Tadić "baš sada javlja, misleći da ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture može sam da postavlja i razrešava direktore… Možda je u vreme vladavine gospodina Tadića bilo moguće da jedan čovek bira direktore i lično kontroliše proces izbora kandidata. Ako je i bilo moguće da u vreme gospodina Tadića ljudi sa hipotekama postaju direktori, to više nije slučaj, čak i po ceni da se odluka donese u poslednji čas...

Ako je gospodin Tadić prespavao vreme kada je vodio državu i sve što je železnicu sprečavalo da se razvija, dok su projekti stajali i ništa se nije radilo, onda je dobro što se probudio iz zimskog sna i odlučio da se ponovo bavi politikom, jer svako njegovo pojavljivanje u javnosti podseća građane Srbije zbog koga se zemlja danas nalazi u teškoj situaciji…"

( Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture: Poštovana procedura za direktora železnica )



DOKUMENT: JAVNI KONKURS ZA IZBOR KANDIDATA ZA IMENOVANjE DIREKTORA „ŽELEZNICE SRBIJE" AKCIONARSKO DRUŠTVO, BEOGRAD

Na osnovu čl. 29. i 41. Zakona o javnim preduzećima („Službeni glasnik RS", br. 119/12, 116/13 - autentično tumačenje i 44/14 - dr. propis) i Odluke o sprovođenju javnog konkursa za izbor kandidata za imenovanje direktora „Železnice Srbije" akcionarsko društvo, Beograd, 05 Broj: 111-12233/2014 od 7. oktobra 2014. godine,

Vlada objavljuje

JAVNI KONKURS ZA IZBOR KANDIDATA ZA IMENOVANjE DIREKTORA „ŽELEZNICE SRBIJE" AKCIONARSKO DRUŠTVO, BEOGRAD

1. Podaci o akcionarskom društvu: „Železnice Srbije" akcionarsko društvo, Beograd.

Sedište akcionarskog društva je: u Beogradu, Nemanjina 6.

Pretežna delatnost akcionarskog društva je: 52.21 - Uslužne delatnosti u kopnenom saobraćaju.

2. Radno mesto: direktor akcionarskog društva „Železnice Srbije",

Beograd.

Poslovi direktora: predstavlja i zastupa akcionarsko društvo, utvrđuje poslovnu strategiju i poslovne ciljeve akcionarskog društva, odnosno predlaže godišnji program poslovanja i preduzima mere za njegovo sprovođenje, organizuje i rukovodi procesom rada, vodi poslovanje akcionarskog društva, odgovara za zakonitost rada, predlaže finansijske izveštaje i vrši druge poslove određene zakonom, osnivačkim aktom, statutom i odlukama Skupštine akcionarskog društva.

3. Uslovi za imenovanje:

- da je punoletno i poslovno sposobno lice;

- da je stručnjak u jednoj ili više oblasti iz koje je delatnost od opšteg interesa za čije obavljanje je osnovano akcionarsko društvo;

- da ima visoko obrazovanje stečeno na studijama trećeg stepena (doktor nauka), drugog stepena (master akademske studije, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije, magistar nauka), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine;

- da ima najmanje pet godina radnog iskustva, od čega tri godine na poslovima za koje je osnovano akcionarsko društvo ili najmanje tri godine na rukovodećim položajima;

- da nije član organa političke stranke, odnosno da mu je određeno mirovanje u vršenju funkcije u organu političke stranke;

- da nije osuđivano za krivično delo protiv privrede, pravnog saobraćaja i službene dužnosti;

- da licu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja delatnosti koja je pretežna delatnost akcionarskog društva;

- znanje jednog svetskog j ezika;

- posedovanje organizacionih i stručnih sposobnosti u vezi rukovođenja.

4. Mesto rada: Beograd.

5. Stručna osposobljenost, znanje i veštine koje se proveravaju u izbornom postupku i način njihove provere: poznavanje delokruga rada akcionarskog društva „Železnice Srbije", Beograd; stručna osposobljenost za rad na mestu direktora i veština komunikacije - uvidom u podatke iz prijave i razgovorom, veština analitičkog rezonovanja i logičkog zaključivanja, organizacione sposobnosti i stručnih sposobnosti u vezi rukovođenja - pismeno, putem standardizovanih testova; znanje jednog svetskog jezika, proveravaće se usmenim razgovorom ili pismenom proverom.

6. Rok za podnošenje prijava na javni konkurs: rok za podnošenje prijava na javni konkurs je 15 dana od dana objavljivanja javnog konkursa u „Službenom glasniku Republike Srbije". Rok počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja javnog konkursa.

Imenovanje direktora „Železnice Srbije" akcionarsko društvo, Beograd, vrši se na period od četiri godine.

7. Prijava na konkurs sadrži: ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, podatke o obrazovanju, podatke o vrsti i dužini radnog iskustva s kratkim opisom poslova na kojima je kandidat radio do podnošenja prijave na konkurs i odgovornosti na tim poslovima, podatke o stručnom usavršavanju i podatke o posebnim oblastima znanja.

8. Dokazi koji se prilažu uz prijavu na javni konkurs: izvod iz matične knjige rođenih; diploma o stručnoj spremi; isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci, odnosno radna knjižica (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo), overena izjava u sudu ili opštini da nije član političke stranke, odnosno da mu je određeno mirovanje u vršenju funkcije u organu političke stranke, uverenje Ministarstva unutrašnjih poslova da lice nije osuđivano za krivično delo protiv privrede, pravnog saobraćaja i službene dužnosti, uverenje privrednog suda da licu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja delatnosti koja je pretežna delatnost akcionarskog društva.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili u fotokopiji koja je overena u opštini ili sudu, odnosno kod javnog beležnika.

9. Adresa na koju se podnose prijave na javni konkurs: Ministarstvo privrede, Beograd, ul. Kneza Miloša 20, sa naznakom „Za javni konkurs - za izbor kandidata za imenovanje direktora „Železnice Srbije" akcionarsko društvo, Beograd".

10. Podaci o licu za kontakt: Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu: Ivana Janačković, kontakt telefon: 011/3642781, e-mail: ivana.janackovic@privreda.gov.rs.

Ministarstvo privrede, podnete neotvorene prijave dostavlja Vladi - Komisiji za imenovanje u roku od tri dana od dana isteka roka za dostavljanje prijava, na razmatranje i dalje postupanje.

Napomena: Neblagovremene, nerazumljive i prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi, komisija odbacuje zaključkom protiv koga nije dopuštena posebna žalba.

Ovaj oglas objavljuje se u „Službenom glasniku Republike Srbije", dnevnom listu „Politika" i na zvaničnoj internet prezentaciji Ministarstva privrede: www.privreda.gov.rs

(Konkurs za direktora železnice, Ministarstvo privrede )