foto: tanjug

Virtuelni turizam >

Srbija u dve Fejsbuk igrice

Najnovija igrica "Tour de Serbia" je poslednja atrakcija stvorena za razgledanje Srbije preko interneta. U virtuelnom doživljaju prelepih srpskih krajolika može da uživa bilo ko, a uz igru mogu i da se osvoje vredne nagrade. Osim što je igrica interaktivna i zanimljiva, ova osvežavajuća ideja poslužiće turistima koji žele da posete Srbiju da detaljno vide predele naše zemlje.

Na nedavno održanom sajmu kongresne industrije IMEX u Frankfurtu, Kongresni biro Srbije je, kao sastavni deo Turističke organizacije Srbije (TOS), predstavio dve Fejsbuk igrice koje su namenjene promociji Srbije na nov, zanimljiv i zabavan način – kroz igru. Igrice su aktivne na sajtu Kongresnog biroa Srbije, na Fejsbuku, kao i na još nekim onlajn portalima za igre.

Prva igrica je adrenalinska, zove se "Tura po Srbiji" (Tour de Serbia), u kojoj takmičar prolazi kroz jednu od pet destinacija – Beograd, Novi Sad, Suboticu odnosno Palić ili planinske predele Zlatibora i Kopaonika. Cilj igre je da igrač savlada razne prepreke dok se u pozadini smenjuju ambijentalne celine i turističke atrakcije u vezi sa odabranom destinacijom.

U svakom momentu igrač može da napravi pauzu, ne umanjujući svoj konačni rezultat, odmori se i iskoristi vreme da pogleda šaroliku galeriju fotografija kako bi stekao bolji utisak o mestu u kome se nalazi.

Druga igrica se zove "Napraviti dešavanje u Srbiji" (Make an Event in Serbia) i spada u kategoriju logičkih igrica, a namenjena je organizatorima događaja.

Takmičar bira destinaciju među pet ponuđenih i u skladu sa izborom destinacije dobija i budžet u okviru koga bi trebalo da organizuje neki skup koji varira u broju delegata.

Organizator događaja se suočava sa pravim izazovom koji podrazumeva adekvatan izbor kongresnog centra, hotela za smeštaj delegata, postkongresnih izleta i restorana za večere. Takmičar ima dosta posla, jer nije neophodno samo voditi računa o ograničenom budžetu, već i obratiti pažnju i na zadovoljstvo delegata.

Prolazeći kroz igricu, takmičar se upoznaje sa stvarnim kongresnim i smeštajnim kapacitetima u Srbiji, a kroz bogati izbor fotografija stiče još realniju sliku o ponudi Srbije, saopštila je Turistička organizacija Srbije.

Ova virtuelna avantura omogućiće svim zainteresovanim turistima da vide Srbiju drugačije od ostalih zemalja, a potencijalnim ulagačima na zabavan način predstaviti kapacitete naše zemlje.


 

POŠALJI KOMENTAR REDAKCIJI ODŠTAMPAJ TEKST